Ethän minua unhoita.

Hyvää aaton aattoa! Tänään liikun taas vastakohtaisuuksien parissa ja jaan vielä bonuksena toisenkin tilkkuteoksen.
Ensiksi esittelen Muistatko-tilkkupussukan, jonka aihe liittyy unohtamiseen – ja innoitti ottamaan mukaan Reijo Taipaleen esittämän kappaleen ”Ethän minua unhoita”. Kuuntele kappale tästä:

  

Muistatko-pussukan rakennusosat kertoivat minulle monta tarinaa, joita siis en ollut unohtanut! Vaikka rakennusosat olivat vaipuneet hetkeksi unohdukseen.

Ehkä tämä ei ole minun onnistunein tai hienoin luomukseni ikinä. Siksi pidän sen itselläni, koska osaan ainakin arvostaa sen kertomia tarinoita.
Sitten bonus! Olen ommellut myös Ethän minua unhoita -nimisen tilkkupeiton! Ehkä joku muistikin sen ja ihmetteli, olinko unohtanut sen. (Haha!)

Onnistuin näppäämään peitosta aika taiteellisen kuvan, jossa puutarhan rikkaruohotkaan eivät näytä häiritseviltä!
Huomenna avautuu joulukalenterini viimeinen luukku. Sen takaa löydät ehkä yllättävän musiikkikappaleen.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

vetoketju pussukkaan! 6 vinkkiä vetoketjun ompelemiseen.

kolme tapaa tikata tilkkupinta.

ompele vetoketjulaukku.