vihreäsävyinen pussukka tuloillaan.

Lehvätilkut saivat eilen ympärilleen useaa vihreää kangasta. Olin aktiivisesti unohtanut, että minulla oli tuota ympyrämäiskuvioista vihreää ja ilahduin kovin, kun sattumalta näin sen varastolaatikossa.


En osaa juuri lainkaan kuvitella, miltä valmis pussukka näyttäisi. Pelkäänpä, että pussukan design perustuu siihen, että minulla oli lehväkuviotilkkujen lisäksi eri levyisiä kaitaleita (olin leikannut niitä valitsemistani kankaista summamutikassa) ja valitsin kuhunkin kohtaan sen, joka näytti sopivimman levyiseltä.

Valmiiksi leikkaamani kaitaleet hupenivat siihen malliin, että pussukan toisen puolen tekeminen vaatii enemmän kekseliäisyyttä ja ehkä etukäteissuunnittelua. Siis joudun ehkä yhdistämään paria eri kaitaletta ennen kuin ompelen ne kiinni taustakerroksiin.

Pohdin myös, pitäisikö lehväkuviotilkkujen päälle/ympärille tikata selkeämpi puun lehden ääriviiva. Olen katsellut näitä tilkkuja ja ne näyttävät lehdiltä aina vain vähemmän. Katsoja saisi nopeamman ahaa-elämyksen kun tilkkujen ympärillä olisi oivaltamista helpottava kuvio.

Joutuisin vaihtamaan koneeseeni tikkauspaininjalan, mutta samalla voisin kokeilla syherötikkausta eri kirjaimen ympärille.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

vetoketju pussukkaan! 6 vinkkiä vetoketjun ompelemiseen.

kolme tapaa tikata tilkkupinta.

ikuisuusprojekti on valmis.