kävin kangaskaupassa

Eilen en ehtinyt lainkaan ompelupisteeseeni, mutta pääsin kangaskauppaan! Olin Itiksessä tyttären kanssa, ja hän osoitti melkoista suopeutta pistäytyessään kanssani Eurokankaaseen.

Puuvillatiskillä oli lukuisia aika ihquja pakkoja. Sydänkuvioisia kankaita oli saapunut näin ystävänpäivän alla, mutta päätimme yhdessä pitäytyä muihin kuvioihin. Löysin vielä pari mukavaa palaa alennuslaarista. Pakkakankaita ostin kaikkia metrin.



Nyt täytyisi vielä keksiä, mitä näistä tekee! Ja näitä edeltäneistä ostoksista! Ja vielä edellisistä!

Comments

Most popular this week

Finished: Community Garden – a scrappy, quilted wall textile

37 pieces of quilting advice in exactly three words each

Splendid colour tips for quilting: Pink colour in quilts