helmikuun kalenterikuva.

Olin aivan unohtaa! Vaihdoin työhuoneessa kalenterin näyttämään helmikuun kuvaa jo viime viikolla, mutta blogini kalenterikuva tulee tosi myöhässä.


Valitsin "Vähän karrella" -tilkkutyön kuvan Tilkunviilaajan vuosikalenteriin helmikuun kohdalle, koska siinä on sydän. Helmikuussahan on ystävänpäivä. Huomenna!

Huomisen varalle: hyvää ystävänpäivää, hyvät blogini lukijat!

Comments

KahviKaneli said…
No tuohan käy hyvinkin helmikuulle, huomiselle yst.pvä kuvaksi.
Kaunis on!
Anonymous said…
Hyvää Ystävänpäivää myös sinulle, t. Lea P.
Tilkkureppu said…
Hyvää ystävänpäivää! Kuva on hieno ja niin on työkin.
Hyvää Ystävänpäivää! Todella kaunis! Kaikki työsi ovat niin kauniita! Kiitos blogistasi!
terv. toinen Tilkkurinkiläinen :)

Most popular this week

Looking back: the Early to Rise quilt from 2015

Finished: Swiftly Flew the Long-eared Herald quilt

Splendid colour tips for quilting: Pink colour in quilts