blokkikokeilu.

Tekaisin tänään toisen musta-valkoisen siksak-kuvioisen tilkkupinnan eli voisin nyt tikata pinnat ja alkaa koota niistä laukkua. Liian järkevää ja säntillistä!

Sen sijaan päätin kokeilla yhtä blokki-ideaa. Siltä varalta, että blokki vaikuttaisi hyvältä, noukin esiin sinisiä ja vihreitä kankaita sekä vaaleat välikaitalekankaat:


Blokki ei ole vielä valmis, mutta tässä on sen alku:


Jos blokki näyttää hauskalta, teen näitä lisää ja kokoan uuden tilkkupeiton. Ehkä Sisko kelpuuttaa tämän Keisarinna Ramandu –tilkkupeitteen tilalle, vaikkei tästä tule ollenkaan saman näköinen.

Ideana olisi, että keskineliöt olisivat vihreäsävyisiä (tai kankaita, jotka olen nimittänyt vihreäsävyisiksi) ja reuna-alueet sinisävyisiä. Ja ehkä joissain blokeissa myös päinvastoin.

Olen myös aprikoinut, pitäisikö ottaa seuraava keskeneräinen työ käsittelyyn ja ruveta työstämään sitä, jotta maaliskuussakin minulla olisi jotain valmista tyyliin Maikin tilkkujen ”Jotain valmiiksi joka kuukausi –hössötys”.

Kommentit

Lea P sanoi…
Näyttääpä mielenkiintoiselta tuo plokin rakentelu. Terv. Lea P.
tuo kissakuvio keskellä on hauska. Jotenkin tutunnäköinen.Odotan mielenkiinnolla mikä on lopputulos.Arvaanpa vain, että hyvä.Minä pähkäilen lapsen myssyn parissa. Kai saan joskus sellaisen aikaiseksi kuin olen ajatellutkin.
Kvilttaaja sanoi…
Kivan näköisiä blokkeja. Älä huolehdi hitaudesta/nopeudesta. Nauti suorituksesta.

Tämän blogin suosituimmat tekstit

vetoketju pussukkaan! 6 vinkkiä vetoketjun ompelemiseen.

kolme tapaa tikata tilkkupinta.

ompele vetoketjulaukku.