taloudellista edelleen.

Työni taloudellisuuden parissa jatkuvat, eli rakentelen edelleen economy-blokkeja. Vaaleahkot tai joka tapauksessa tummanharmaasta hyvin erottuvat kankaat yhdistän tummempiin kolmioihin ja tummemmat kankaat saavat sisälleen vaaleat kolmiot. Kuvassa on valmiita vaaleakolmioisia blokkeja ja keskeneräisiä tummakolmioisia. 


Kun olin saanut myös tummakolmioiset blokit valmiiksi, asettelin kaikki saman erän blokit yhteiskuvaan: 


Joskus taas kerralla valmistuu erittäin kirjava joukko blokkeja!


Olen nyt ommellut jonkin verran yhdeksän blokin kokonaisuuksia. Niissä pyrin tumma-vaalea-tumma-vaalea-järjestykseen. Sinisessä ja vihreässä kokonaisuudessa onkin kiva rytmi, mutta punasävyinen näyttää hiukan epämääräiseltä.


Olin väkertänyt valtavan pinon blokkeja ja luulin jo lähestyväni maalia, mutta olin vasta alle puolessa välissä. Vähän pettynyt olin! Mielelläni ompelen näitä, mutta jakaisin välillä jonkun muunkin aiheisia kuvia. No, jaan sitten kuvan Kissasta, joka lepää ”Värienergiaa”-tilkkupeitollani.


Taidan ommella välillä tilkkupussukan.

Kommentit

Raija Niemilä sanoi…
Sinun ekonomisi eivät ennusta lamaa, ovat niin ihanan värikkäita. Tulee taas mahtava kokonaisuus. Minkä kokoinen on yksi ekonomi ja 3x3-blokki?

Tämän blogin suosituimmat tekstit

vetoketju pussukkaan! 6 vinkkiä vetoketjun ompelemiseen.

kolme tapaa tikata tilkkupinta.

ompele vetoketjulaukku.