missä myyjäisten asiakkaat?

Supermyyjäiset ovat juuri nyt olleet avoinna tunnin. Odotimme, että asiakkaita olisi jonoksi asti. 


 Ei jonoa! Missä vika?

Comments

Schulz Family said…
I hope that the crowds started arriving after this
Tiinatei said…
Toivottavasti vilkastui päivän edetessä?
*VEKKI* said…
Meillä samoja ongelmia täällä Hämeessä.

Most popular this week

Looking back: the Early to Rise quilt from 2015

Finished: Swiftly Flew the Long-eared Herald quilt

Splendid colour tips for quilting: Pink colour in quilts