suuria suunnitelmia

Haluan ehdottomasti tehdä tilkkujoulukuusen! En ymmärrä, miksi! Jouduin tilkkujoulukuusikoukkuun luettuani uuden Quilts Japan -lehden, jonka ostin Käden taidot -messuilta viikko sitten perjantaina. Mitä enemmän katson tätä kuvaa, sitä hartaammin haluan päästä väsäämään tilkkujoulukuusta.



Mikä minua vaivaa?! Tällaisella koristekuusella ei tee yhtään mitään. Ja minä kun olen yleensä edustanut hyödyllisyydentavoittelun kovaa ydintä.

Vähän (mutta todellakin vain vähän) katkera olin eilen Helsingin tilkkukilta Syyringin kiltaillassa, kun tilkkuilijatoverini Eija huutokauppasi tämän samaisen lehden huomattavasti edullisempaan hintaan 12 euroa. Huomatkaa kanteen jättämäni hintalappu, mitä minä tästä maksoin! Ai niin, ei hintalappu taida erottua näin pienessä koossa. Maksoin lehdestä 20,95.



Edelleen lehdessä on aika kiva joulutaulu. Ehkä haluaisin tehdä myös tällaisen.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

vetoketju pussukkaan! 6 vinkkiä vetoketjun ompelemiseen.

kolme tapaa tikata tilkkupinta.

ikuisuusprojekti on valmis.