ovatko toiveeni toteutumassa?

Olen jo muutamana uudenvuodenaattona esittänyt toiveita tulevalle tilkkuvuodelle. Vuoden 2017 viimeisenä päivänä suuntasin ensin katseen taaksepäin ja sen jälkeen esitin toiveet. Nyt vuosi 2018 on puolessa välissä ja on välitilinpäätöksen aika.

Ensimmäiseksi toivoin, että tilkkuharrastajat pysyisivät yhtä kannustavina kuin tähänkin asti.

Hyvältä näyttää! Olen saanut paljon kivoja kommentteja erityisesti Instagramissa mutta myös henkilökohtaisina viesteinä ja kasvokkain! Kiitokset siitä!

Ooh! Toinen toiveeni on jo toteutunut! Toivoin, että valmistaisin ruskeasävyisen, pinkkinurkkatähtisen tilkkupeittoni. Vihdoinkin.

Tuulenpesät-tilkkutyö on ollut valmiina jo kuukauden verran! Hyvä, minä! Tässä siitä ennennäkemätön muotokuva, ja sen valmistujaistarinan voit lukea tästä äskettäisestä kirjoituksestani.


Mitähän minulla oli seuraavana…

”Aloitan jouluvalmistelut ajoissa, jotta minulle jää joulukuussakin aikaa tilkkuharrastukseeni”.

En ole kuulkaa VIELÄ aloittanut jouluvalmisteluja, mutta ehkä pitäisi! Ihan vain varmuuden vuoksi, jotta ehdin sitten joulukuussa tilkkuharrastaa!

Viimeisenä toiveena oli toteuttaa ainakin yksi tilkkuvinkkivideo joko Tilkunviilaajana tai Tilkkuyhdistyksen puolesta.

Savolaisen projekti: aloittamista vailla valmis! Mutta harkinnassa on kyllä jo ollut.

Toiveitteni tilanne on lupaava. Olisikohan pitänyt asettaa tavoitteita (toiveita) korkeammalle?

Kommentit

Tilkkureppu sanoi…
Hienoa, kun toiveet toteutuu tai tavoitteet! Siinä on aina itselle suuri kannustus eteenpäin.
Itselläni ei ole muuta tavoitetta tälle vuodelle, kuin saada yksi ufo peitto tehtyä valmiiksi ja olen aika hyvällä tasolla jo sen kanssa:)
Tilkunviilaaja sanoi…
Hyvä sinä! Toivottavasti ufosi valmistuu ja siitä tulee hieno!
Marle sanoi…
Tämä on kaunis peitto. Minulla nuo toiveet ei toimi, täytyy vaan päättää, että saan jonkun homman tehdyksi! : )
Tilkunviilaaja sanoi…
Uuden vuoden lupaukset taas eivät minusta tunnu kivoilta, vaan alkaa ahdistaa. Siksi esitän toiveita itselleni!

Tämän blogin suosituimmat tekstit

vetoketju pussukkaan! 6 vinkkiä vetoketjun ompelemiseen.

kolme tapaa tikata tilkkupinta.

ikuisuusprojekti on valmis.