Tilkunviilaaja – rekisteröity tavaramerkki!

Sain eilen Patentti- ja rekisterihallitukselta kirjeen, jossa he ilmoittivat myöntäneensä minulle rekisteröidyn tavaramerkin ”Tilkunviilaja”.

Aivan: nimessä oli kirjoitusvirhe!

Virhe oli tosiaan pelkkä virhe ja se korjataan, pelkkä muodollisuus. Niinpä voin heti tänään iloita asiasta julkisesti! Tilkunviilaaja on nyt minulle rekisteröity tavaramerkki. Tuntuu aivan mahtavalta!

Täytyy varmaan seuraavaan kangasmerkkitilaukseenkin lisätä ®-merkki Tilkunviilaaja-tekstin perään. Valmiita juttuja syntyy vain niiiiiin hitaasti (koska mahdoin viimeksi saada jotain valmiiksi, tammikuussa varmaan), ettei kangasmerkkien menekki ole kummoinen.

Lilahtavassa torkkupeitossa on nyt 24 tikattua aaltoviivaa, siis neljä enemmän kuin viime postaukseni aikaan. Voi näitä hitausvoimia!

Kommentit

Elina sanoi…
Onnea!
On kiva käydä katsomassa töitäsi, ja olen todella oppinut paljon uutta sivuiltasi. Kun vielä olisi aikaa ryhtyä kokeilemaan. =)
Tintti sanoi…
Onnea tuotemerkille!
vekki sanoi…
Onneksi olkoon!
Poppy sanoi…
Onnea ja menestystä!!
ailami sanoi…
Hienoa! Onnea rekisteröidylle tuotemerkille ja sen omistajalle!
Anonyymi sanoi…
Onneksi olkoon, onko kakkua tiedossa seuraavassa kiltaillassa!? t. Lea P
Onneksi olkoon. Oli hauskaa löytää toinenkin blogin nimi, joka on rekisteröity tavaramerkiksi. Minä en tuota kuitenkaan tilkkuja vaan pilkkuja.:)

On minulla käsityöblogikin, jossa on vain katsomista, kuvia omista ja muiden käsitöistä, myös tilkkutäkeistä, joita olen tehnyt muutaman.

http://brokenstar.vuodatus.net

Käsitöiden ystävät ovat tunnetusti myönteistä joukkoa. Suhtautuminen on aivan toinen kuin se, jota jouduin kokemaan kertoessani rekisteröinnistä ja syistä, joihin olin siihen päätynyt.

Tämän blogin suosituimmat tekstit

vetoketju pussukkaan! 6 vinkkiä vetoketjun ompelemiseen.

kolme tapaa tikata tilkkupinta.

ikuisuusprojekti on valmis.